Mana nak cari kedai sewa murah di Klang? by shahroll

Tuesday, November 24, 2015 SHAHRUL HAIRY DOT COM 0 Comments




As salam, hello readers...

Minggu lepas, aku ada ronda-ronda sekitar Rantau Panjang, Klang untuk mencari kedai-kedai sewa yang ada kat sana. Pada asalnya, aku nak ke Jalan Haji Tarmidi, tapi entah macam mana, aku ternampak kedai sewa yang masih baru (tiada meter eletrik lagi!) di tepi jalan Shahpadu tu.

kedai sewa @ Rantau Panjang

Pemilik kedai-kedai ni adalah Tuan Anas. Bukan Tuan Anas Mikail tu eh! HAHA. Aku call tuan anas, kot berapa la sewa dia kan. Buat masa ni, dia kata harga sewaan adalah RM1,200 untuk setiap kedai. Kedai tuan anas ada 3 pintu, 1 pintu untuk isteri beliau untuk buka kedai bakery.

Kalau berminat, boleh "booking" dulu hujung bulan 11 ni. Aku masih berkira-kira, kalau buka sorang-sorang untuk proses kerepek pisang tanduk Laila Crispy tu, agak berat juga. Kena cari sorang atau 2 orang yang lain untuk share tempat.

Kalau korang nak buka kedai tu, aku galakkan buka kedai kat sini. Aku syorkan kedai runcit, kedai baju (bundle ke?) atau kedai makan. Sebab, trafik kat sini ok, sebelah ada kedai basuh kereta, jadi aku rasa sesuai la kedai-kedai yang aku sebut tadi.

Siapa cepat, dia dapat! Ramai dah orang tanya pasal kedai ni. Whatsapps aku di 0123437359.

Lambat, bye2!

enjoy.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...