Mahu memulakan business makanan? Boleh sertai Sempoii Oblong Burger! by shahroll

Wednesday, February 08, 2012 SHAHRUL HAIRY DOT COM 5 Comments



As salam, hello readers...


Pernah tak korang terfikir nak buka 1 perniagaan berasaskan makanan? paling tidak pun nak bukak warung beger kat kawasan perumahan korang? Kalau ada terfikir untuk berbuat demikian, aku syorkan korang lihat 1 perniagaan dari Jitra, Kedah, baguihhh punya produk!


Namanya Sempoii Oblong Burger kepunyaan syarikat Seleraku Trading Sdn bhd. Syarikat ini berpangkalan di  KG CEROK MOKKAN, Jitra, Kedah. Produk-produk pengeluaran mereka adalah:-
 
Oblong Burger (Ayam/Daging/Kambing)
Oboolat Burger (Ayam.Daging)
Oboolat Junior Burger
Patty Burger (Ayam/Daging)
Kebab (Ayam/Daging)
Satay (Ayam/Daging)


Oobolat Burger

Oblong Daging

Gambar diatas adalah sebahagian daripada produk keluaran mereka. untuk melihat keseluruhan gambar, boleh lihat di SINI. Sekiranya korang berhasrat untuk menjadi rakan niaga mereka, boleh lihat Program Sempoii Oblong Burger Stall di SINI.

TERBAEK!!

5 comments:

KiD said...

macam gambar stall oblong kat depan giant kajang jer.. =)

Kid:

Betol tu bro! stakat ni kiosk tu ada kt giant prima saujana, kajang.. style! =D

akuzle ayu said...

saja nk nyebok, sponsored post neh eks?

Cemana nak contact ?

Cemana nak contact ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...